DJ Day AUTUMN 2017

zaterdag 14 oktober - 10.30 - 16.30
Revolution Slider Error: Slider with alias biography-01 not found.
Maybe you mean: 'home-slider-02' or 'home-slider-03' or 'home-slider-01' or 'kidsparty'

In 2 uur ben je DJ!

17e editie DJ Day zaterdag 14 oktober 2017

Op zaterdag 14 oktober organiseert de DJ School voor de 17e keer de DJ Day. Je kunt dan tegen sterk gereduceerde prijzen deelnemen aan de cursussen workshops Beatmixen, Produceren met Music Maker, Lichtjockey/VJ. Je hoeft natuurlijk niet aan alle onderdelen deel te nemen. Alle onderdelen worden gegeven door de professionele docenten van de DJ School.

De minimale leeftijd is 9 jaar.

Voor vragen mag je ons ten alle tijden mailen.

Hieronder volgt een overzicht van de speciale prijzen voor het volgen van alle DJ Day activiteiten. Voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen via het contactformulier

Keuzemogelijkheden

De kosten voor het deelnemen aan de DJ day hangen af van je persoonlijk wensen:

1. DJ (Beatmixen)
2. Lichtjockey / VJ
3. Produceren Magix Music Maker

1 workshops € 25,-
2 workshops € 40,-
3 workshops € 50,-

Het aan te betalen bedrag is € 25. het resterende bedrag betaal je op de DJ Day contant.
Follow me on Facebook
Follow me on Twitter