DJ School

LONDON
RANSDAAL

In 2 uur ben je DJ!

Iedereen wil tegenwoordig DJ worden en waar leer je dat? Op de DJ School!!
In 25 jaar tijd groeide de DJ School uit tot een maatstaf in het Nederlandse circuit. Vele bekende DJ’s begonnen ooit hun carriëre op de DJ School.
 Onder begeleiding van professionele docenten leer je in 2 uur de basisprincipes van het mixen en produceren. De DJ School, vaak gekopieerd, nimmer geëvenaard!

Beatmixen, Produceren, Turntablism en Partyjock zijn voor leken onbekende termen. De bezoekers van de DJ School klinken deze begrippen echter als muziek in de oren.

Mixen en produceren zijn hot en zijn de snelst groeiende hobby’s van de laatste jaren. In steden als New York, London en Parijs bestond de DJ School al langer. In Nederland bestaat er sinds 1995 ook een DJ school. De DJ School gevestigd in Ransdaal is de eerste en nog steeds de enige school waar je direct aan de slag kunt. Geen dure tijdsrovende vervolg cursussen maar gewoon in 2 uur de basis leren en vervolgens aan de slag. De DJ school was eerder te zien op TV in programma’s van TMF, MTV, Veronica’s MaXimaal, RTL5 Heartbreak Hotel, Nachtsuite, VPRO\’92s waskracht, Ikon’s Fast Forward, en vele andere TV uitzendingen. Verder werd er veel aandacht besteed aan de DJ School in de schrijvende pers als AD, Stricktly, BLVD, Thunder, Strobe, Hitkrant en vele andere dagbladen. Een aantal cursisten draait tegenwoordig in professionele clubs en discotheken, andere blijven gewoon bedroom DJ en zien het mixen en produceren als hobby. Miss Nine was een van de vele DJ School cursisten. Aanmelden voor een cursus kan via de DJ School agenda.

Michel Haan

Follow me on Facebook